НОВИЯТ СИВИК СЕДАН
Когато
проектираха Сивик седан за 2012 г. нашите инженери обърнаха внимание на
всяка една от характеристиките на автомобила. Резултатът е впечатляващ
аеродинамичен дизайн, който освен че ви доставя истинско удоволствие,
подобрява и горивната ефективност на автомобила. Изчистените атлетични
линии и енергичният силует загатват за неговите спортни възможности, а
пък фините детайли по дизайна показват неговия изтънчен характер. От
ергономичността на кокпита до качеството на материалите, всеки елемент
от интериора на новия Сивик седан допринася за приятната и стилна
обстановка. Изящно извитото табло на новия Сивик седан позволява
безпроблемен достъп до всеки уред. Допълнително улеснение са монтираните
на волана контролни бутони и разделения на две нива инструментален
панел.
Новият Сивик седан разполага с 1.8 i-VTEC двигател, специално създаден
да осигурява достатъчно ефективност и мощ. Двигателят се предлага с
5-степенна автоматична или 6-степенна механична трансмисия.
Технологичните иновации са застъпени и в новия Сивик седан – с
интелигентния мултиинформационен дисплей (i-MID) се шофира по-лесно и
безопасно. С иновативните системи Есо Assist и ECON постигате максимална
ефективност при икономията на гориво и намаляване на вредните емисиите.
Създадената от Хонда Advanced Compatibility Engineering (ACE) структура
на корпуса поглъща и отклонява силата на удара, предпазвайки водача и
пътниците.
|
Технически данни 1.8 i-VTEC |
ДВИГАТЕЛ |
|
|
тип |
|
четирицилиндров напречно разположен, с 16 клапана, i-VTEC |
работен обем |
куб.см. |
1798 |
система за подаване на горивото |
|
PGM-Fi програмируемо многоточково впръскване на горивото, променливо газоразпределение и променлива фаза на отворяне на клапаните |
степен на сгъстяване |
|
10.6:1 |
максимална мощност |
к.с./об.в минута |
142/6500 |
максимален въртящ момент |
Nm/об.в минута |
174/4300 |
максимална скорост |
|
|
МТ |
км/ч |
200 |
АТ |
|
200 |
ускорение от 0 до 100 км/ч |
|
|
МТ |
сек |
9 |
АТ |
|
10,7 |
разход на гориво л/100 км |
литри |
|
градски цикъл |
|
|
МТ |
|
8,8 |
АТ |
|
9,2 |
извънградски цикъл |
|
|
МТ |
|
5,6 |
АТ |
|
5,1 |
комбиниран цикъл |
|
|
МТ |
|
6,7 |
АТ |
|
6,6 |
гориво |
|
безоловен бензин А95 |
вредни емисии СО2 |
g/km |
|
МТ |
|
156 |
АТ |
153 |
|
РАЗМЕРИ |
|
|
дължина |
mm |
4545 |
ширина (вкл. странични огледала) |
mm |
1755 |
височина |
mm |
1435 |
междуосие |
mm |
2675 |
клиренс (вкл. шофьор) |
mm |
140 |
тегло |
|
|
МТ |
kg |
1210-1245 |
АТ |
|
1213-1270 |
радиус на обратен завой |
m |
5,78 |
вместимост на резервоара |
литри |
50 |
брой места |
|
4+1 |
брой врати |
|
4 |
гуми |
|
205 / 55 R 16 |
обем на багажника |
литри |
440 |
предаване |
|
предно |
вид на трансмисията |
|
механична шестстепенна |
автоматична петстепенна |
||
система за окачване |
|
|
предно |
|
макферсон с пружина и стабилизатор |
задно |
|
независимо многоточково |
СПИРАЧНА СИСТЕМА |
|
|
тип |
|
четириканална спирачна система |
предни колела |
|
хидравлични дискови вентилирани с усилвател |
задни колела |
|
хидравлични дискови с усилвател |